تست کرونا در گلشهر: اگر علائم کرونا را دارید، و یا برای مسافرت کردن نیاز به تست منفی کرونا دارید، کافی است همین الان با آزماگر تماس بگیرید. تخصص ما انجام تست کرونا در منزل و محل کار شما عزیزان می باشد. در کمترین زمان نتیجه تست شما در آزمایشگاه معتبر آماده شده و به شما اعلام میگردد.

 

آشنایی با آزماگر

آزماگر یک مجموعه تخصصی است که آزمایش در محل را انجام میدهد و با تجهیزات کامل و تکنسین های دوره دیده و با تجربه، آزمایشگاه را به منزل و محل کار شما می آورد تا دیگر نیازی نباشد وقت ارزشمند خود را صرف ماندن در ترافیک و گشتن به دنبال آزمایشگاه کنید و ساعت ها در صف آزمایشگاه منتظر بمانید. با خدمات آزماگر شما میتوانید آزمایشات مد نظر خود را در منزل و محل کار خود در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

از جمله خدماتی که آزماگر به همشهریان عزیز در کرج و استان البرز ارائه میکند، تست pcr در منزل در کرج می باشد، که میتوانید همین الان با شماره درج شده تماس بگیرید و در این خصوص با کارشناسان ما صحبت کنید.

تست پی سی آر در گلشهر: انجام تست PCR کرونا در محل در گلشهر

تست پی سی آر یکی از روشهای معتبر برای تشخیص ابتلا یا عدم ابتلای یک فرد به بیماری کوید19 یا کرونا می باشد. در روش تست PCR نمونه گیری از شما انجام میگیرد و سپس این نمونه به آزمایشگاه های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت در کرج منتقل میگردد. بعد از اینکه نتیجه تست شما در آزمایشگاه مشخص شد، کارشناسان آزماگر، با شما تماس گرفته و نتیجه تست PCR در گلشهر را به شما اعلام میکنند.

تست آنتی بادی در گلشهر

یکی دیگر از آزمایشاتی که افراد متبلا به کرونا به آن نیاز پیدا میکنند تست آنتی باید می باشد. معمولا تولید آنتی بادی در بدن افراد مبتلا به کرونا یک تا سه هفته طول میکشد. پس اگر شما به کرونا متبلا شده بودید و برای چک کردن وضعیت سلامت خود نیاز به تست آنتی بادی کرونا در گلشهر دارید، بهترین زمان سه هفته بعد از ابتلا می باشد.که به راحتی میتوانید فقط با یک تماس با آزماگر، در محل کار یا منزل خود تست آنتی بادی را انجام دهید.

علائم شایع کرونا چیست؟

سرفه

سرفه خشک یکی از علائم اصلی کورناست،سرفه میتواند کم یا زیاد باشد اما معمولا بدون مخاط و با سوزش هستند.

تب بالا

یکی از مهم ترین علائم مبتلایان کرونا، تب بالا و حدود 38 تا 40 درجه می باشد.

تنگی نفس

سختی در تفنس و احساس سنگینی در هنگام نفس کشیدن به خصوص در شب و هنگام خواب

گلودرد

یکی دیگر از علائم کوید19، گلودرد می باشد که میزان آن در افراد مختلف متفاوت است.

سردرد

در روزهای ابتدایی ابتلا، ممکن است سردرد یا درد پشت چشم داشته باشید.

آبریزش بینی

در افردا متعددی در زمان ابتلا به کرونا، آبریزش بینی نیز مشاهده شده است.

عطسه

یکی دیگر از علائمی که افراد مبتلا به کرونا دارند، عطسه کردن های مکرر است.

خستگی

خستگی مفرط بدون اینکه فعالیت زیاد داشته باشید. احساس خستگی زیاد نیز یک علامت است.

دردعضلانی

احساس درد در کمر، پهلو، پاها و استخوان نیز میتواند علامت ابتلا به کرونا باشد.

کرونا از ویروسهای کرونا بوجود میآید، که این نوع ویروس ها خانواده بزرگی هستند و برخلاف تصور عموم، ویروس کرونا سالیان سال است که شناخته شده است، که موجب ابتلا به طیفی از عفونت ها در حیوانات و انسان ها میشود. اما در سال 2019 نوع جدیدی از این ویروس بنام کوید-19 کشف شد که به کرونا شهرت یافت.

کووید-19 چیست؟

بیماری کورنا یا Covid-19 نوعی بیماری عفونی است که با ویروس منتقل میشود. انتقال عمدتا از طریق قطرهای حاصل از سرفه، عطسه یا بازدم فرد مبتلا صورت میگیرد.این قطرات سنگین به سرعت بر روی سطوح میریزد و اگر در نزدیکی فرد مبتلا به کوید19 باشید و یا سطوح آلوده را لمس کنید و سپس به چشم، گوش یا دهان و بینی خود بکشید ممکن است موجب آلوده شدن شما گردد. WHO – FDA

گلشهر کرج یکی از پرطرفدارترین مناطق شهر کرج است که در جنوب غربی و در منطقه 5 شهرداری کرج واقع شده است و معروفترین خیابان آن 45 متری گلشهر می باشد.

این خیابان از شمال به حصارک بالا از شرق به بلوار یادگار امام و از جنوب به آزادراه کرج-قزوین و مهرشهر و از غرب به حسین آباد منتهی می شود.

نزدیک ترین ایستگاه مترو در این خیابان ایستگاه گلشهر است همچنین این منطقه دارای ایستگاه تاکسی و اتوبوس می باشد.منبع

علاوه بر فرم بالا شما می توانید از طریق تماس با همکاران پشتیبانی آزماگر نیز درخواست خود را به راحتی ثبت نموده و یا مشاوره رایگان دریافت کنید.

تماس تلفنی با ما : 02128428595 تماس با ما از طریق واتس آپ : 09361702018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و ثبت درخواست رایگان